Šajā rakstā centīsimies pēc iespējas skaidrāk izstāstīt, kā veikt rezervāciju Autolevi portālā. Autolevi nepārtraukti veic uzlabojumus, lai auto nomāšanu padarītu ērtāku un drošāku.
Pašlaik sistēma ir automatizēta tik tālu, ka, tiklīdz esi aizpildījis visu profila informāciju un mēs to esam apstiprinājuši, viss ir atkarīgs no pašiem Autolevi lietotājiem. Kad būsi izvēlējies sev interesējošos auto un veicis rezervāciju, auto īpašnieki saņems īsziņas un e-pastus ar lūgumu apstiprināt vai noraidīt rezervāciju. Pavisam mūsu mājaslapā varēsi redzēt katra auto īpašnieka atbildes ātrumu un, ja auto nepieciešams steidzami, varēsi rezervēt no tiem īpašniekiem, kuri atbild pāris minūšu laikā.
Kad rezervācija ir apstiprināta, atliek tikai veikt maksājumu caur mūsu sistēmu un sarunāt mašīnas saņemšanas vietu un laiku ar auto īpašnieku.
Autolevi rezervāciju iespējams veikt jebkurā ierīcē ar internetu. Lai veiktu rezervāciju, nepieciešams pieslēgties Autolevi sistēmai. Kad esi piereģistrējies un ielogojies sistēmā, dodies uz sadaļu “Auto īrniekiem” vai arī apskati auto piedāvājumu no profila loga. Kad izvēlies auto, pievērs uzmanību informācijai par to, lai tas pēc iespējas labāk atbilst brauciena mērķim. Ja arī šis solis ir paveikts, atliek tikai rezervēt auto: nepieciešams norādīt laiku, no kura līdz kuram vēlies izīrēt auto, kā arī norādīt, kādam mērķim to vēlēsies lietot. Atgādinām, ka šim mērķim auto arī vajadzētu lietot!
Pēc tam auto īpašnieks saņems ziņu par rezervāciju un varēs vai nu apstiprināt, vai noraidīt to. Ja auto īpašnieks būs apstiprinājis rezervāciju, saņemsi īsziņu, ka jāveic maksājums. Ielogojies sistēmā un apstiprini rezervāciju, veicot maksājumu ar VISA, MasterCard vai American Express maksājuma kartēm. Lai apmaksātu nomu, spied “Samaksāt”, pieslēdzies ar savu internetbanku vai ievadi savas maksājumu kartes datus un apstiprini sagatavoto maksājumu. Pirms tam vari vēlreiz izlasīt mūsu līguma noteikumus, kā arī gadījumā, ja esi atradis jau citu auto, vari noraidīt rezervāciju.
Pirms esi veicis maksājumu, citiem lietotājiem būs iespējams rezervēt Tevis izvēlēto auto, taču apmaksas brīdī mūsu sistēmā tiks automātiski noslēgts elektronisks līgums, darījums būs noslēgts un auto gaidīs tieši Tevi. Ja neparedzētu apstākļu gadījumā noma tiks atcelta no vienas vai otras puses, samaksāto nomas maksu atskaitīsim atpakaļ. Tādēļ pārliecinies, ka profilā esi norādījis savu aktuālo bankas kontu! Lai rīcība šādos un līdzīgos gadījumos būtu ātra un pēc iespējas ērtāka Autolevi lietotājiem, auto īpašniekiem izmaksājam ienākumus no auto nomas reizi mēnesī par visām iepriekšējā mēnesī veiktajām nomām.
Kā veikt rezervāciju – process dažos vienkāršos soļos:
- Ielogojies portālā un izvēlies sev piemērotus auto. Iesakām rezervēt 3-4 auto, jo izvēlētā mašīna var būt nepieciešama pašam īpašniekam!
- Veic rezervāciju, un mēs nosūtīsim īsziņu un e-pastu auto īpašniekam.
- Saņem īsziņu, kad īpašnieks ir apstiprinājis vai noraidījis rezervāciju.
- Ieej portālā, veic maksājumu caur internetbanku un sazinies ar auto īpašnieku par auto saņemšanu.
- Saņem auto norunātajā vietā un laikā un izbaudi braucienu!
- Pēc brauciena, iepildi iztērēto degvielu, nomazgā auto un, pēc tā atdošanas saimniekam sniedz atsauksmi par auto un tā īpašnieku.
- Nākošajā reizē atkārto soļus 1.-6. un izbaudi mūsu servisu.
Svarīgi!
Lai Autolevi varētu nodrošināt augstu pakalpojuma kvalitāti, pēc katras īres lūgsim gan auto īpašniekam, gan īrniekam sniegt savu vērtējumu, uzreiz pēc īres perioda ielogojoties Autolevi portālā. Tāpat kā mēs vēlamies uzlabot nākamās īres mūsu klientiem, mēs arī vēlamies augt paši, tādēļ aicinām visus ierosinājumus vai sūdzības nodot mums mājaslapā vai sūtīt uz e-pasta adresi info@autolevi.lv.
Rezervē kādu no Autolevi automašīnām!